Besplatna isporuka za sve porudžbine

Uslovi kupovine


Plaćanje

Plaćanje naših proizvoda se vrši na dva načina:

• Lično, prilikom preuzimanja (plaćanje pouzećem).

• Uplatom na tekući račun: 

Primalac: PAAR clothing doo, Generala Rajevskog 5/5, 11000 Beograd

- Svrha uplate: Kao svrhu uplate upisati broj porudžbine koju ste dobili u email potvrdi.

- Broj računa

Raiffaisen banka

265-6040310000448-98

 

Uskoro će biti omogućeno i plaćanje platnim karticama.


Dostava robe i eventualna ograničenja


Za porudžbine vrednosti preko 2000 Dinara isporuka je besplatna.


Isporuka na teritoriji Srbije vrši se Post express kurirskom službom.

Rok za dostavu je 2 do 5 dana.

Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od težine i vrednosti paketa, a ne od mesta dostave. Za više informacija o ceni poštarine posetite sajt Post Express-a ili pogledajte njihov kalkulator troškova ovde.

Kupac putem e-maila dobija poštanski broj pošiljke. Ukoliko poštar ne nađe kupca na navedenoj adresi, u poštanskom sandučetu ostavlja “Izveštaj o prispeću pošiljke”. Ukoliko se desi da poštar ne ostavi izveštaj, pošiljka može da se lično preuzme u pošti u roku od 5 dana, uz priložen broj pošiljke. Nakon 5 dana, paket se vraća pošiljaocu.


Uskoro će biti omogućeno slanje naših proizvoda i van teritorije Srbije.

Reklamacije

Ukoliko kupac nije zadovoljan kupljenim proizvodom, u pogledu pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, može izjaviti reklamaciju u skladu sa članom 56. Zakona o zaštiti potrošača.


Za tu svrhu može poslati reklamaciju elektronskim putem na e-mail hello@paarsocks.com , odnosno putem trajnog nosača zapisa, opet sve uz dostavu dokaza da je proizvod kupljen na sajtu PAAR socks doo.


Vaša reklamacija će biti zavedena u knjigu reklamacija, a Vi ćete dobiti potvrdu o prijemu reklamacije putem elektronske pošte.


Na svaku reklamaciju će Vam biti odgovoreno u roku od 8 dana, počev od dana prijema reklamacije putem elektronske pošte a konkretna reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana, počev od dana podnošenja iste.

Ukoliko kojim slučajem, iz objektivnih razloga ne budemo bili u mogućnosti da Vam udovoljimo sa rešavanjem reklamacije u dogovorenom roku, zamolićemo Vas za saglasnost za jedno kratko produženje roka za rešavanje reklamacije, sve

u obostranom najboljem interesu.



Povraćaj kupljene robe

U slučaju da dostavljeni model ili veličina proizvoda ne odgovaraju, kupac može da ga vrati ili zameni za drugi proizvod, s tim što troškove transporta prilikom zamene snosi kupac. Pre slanja robe, kupac treba da obavesti PAAR socks Online Shop o želji da se proizvod zameni, e-mailom na hello@paarsocks.com.

U slučaju da je dostavljeni proizvod neispravan ili pogrešan, troškove vraćanja snosi PAAR socks Online Shop.

PAAR socks Online Shop zadržava pravo da ne primi reklamiran proizvod ukoliko se vrati u korišćenom stanju.